söndag 30 november 2014

Nu är beslutet taget.

Efter mycket funderande och diskuterande med mig själv efter framförallt 6 tim i Borås. har jag nu bestämt mig för att satsa på Ironman 2016 i Kalmar.

Planeringen har börjat. Lopp som jag tänker vara med på ligger under fliken tävlingar här på bloggen.

Fokus den här vintern ligger på löpteknik och grundfysik. Mycket tid på gym inklusive spinning och klasser.

Det blir inte så tätt mellan loppen framöver utan mer till sommaren, nästa lopp är på Nyårsafton då jag kommer att springa Sylvesterloppet här i Göteborg. Sedan är nästa i Mars, 6 timmars i Skövde.
Målet med båda tävlingarna är att slå PB ordentligt, för att verifiera att min träning går åt rätt håll.

Jag kommer fortsätta skriva en del här men även på min Ironman facebook sida.

Vore jättetrevligt om just du följer min resa till Ironman 2016 i Kalmar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar