söndag 21 september 2014

En fantastisk träningsvecka....

Lämnade mina barn i söndags, jag har de 2 tjejerna vecka vecka och pojken varannan helg. Så min barnlediga vecka kommer framöver i stort sett bestå av jobb och träning.

Sedan gick jag in i träningsbubblan ;) här är vad jag fick ut måndag till fredag:
245min spinning - 4pass
60min löpning, teknikträning på löpband 1 pass
60min Coreball - 1 pass
45min Crosscage - 1pass
170min Styrketräning - 4pass

Veckans sista pass blev på lördagen en triathlon modell :)
1,3km simning
20,9km cykling
6km Löpning
På tiden 2:17:48

Inte riktigt nöjd med tiden. nästa gång cyklar jag neråt Kungsbacka istället. Slottskogen är värdelöst att cykla i folk överallt, helst i bredd om 4. Samma var tyvärr simningen idag, därför gav jag upp simningen i förtid.

Har verkligen njutit av den här veckan och känns riktigt bra i kroppen, lite sliten ja ;) men skönt sliten.
Jag brukar väga mig varje söndagsmorgon, så även idag -2 kg den här veckan.
Faaaaan vad jag e grym! :)

Nu två dagar vila....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar